Belangrijke aanpassing zelf gemaakte EU type2 laadkabel elektrische motorfiets

Ik deelde eerder hoe je gemakkelijk zelf een laadkabel kunt maken. Daarbij had ik de kabeluiteinden met soldeer verhard om de bevestiging in de schroefverbinding te verbeteren. Omwille van de combinatie met hitte bij hogere laadsnelheden blijkt dat echter geen goed idee te zijn. Dus heb ik dat nu herzien en heb ik deze keer eindhulzen op de kabeleinden gekrimpt.

Bij deze heb ik alles ook dicht geschroefd en ben volledig klaar om vanaf nu aan 12kW te laden. De zero is ook terug. Daarover binnenkort een update. Maar ik kan al verklappen dat ze het goed opgelost hebben.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s